filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Filesfetcher's reply to:

Dear Customer, We offer a 7-day free trial period. If you cancel your account within the free trial period, you will not be charged for the service. If you do not cancel your account within one week your account will be extended to a monthly premium subscription. This...
Read more
I didn't like
  • Files were not available site disappeared after payment was made
#1116080
Filesfetcher's reply to:

Dear customer, Thank you for your e-mail. We take copyright infringements very seriously and we would be happy to help you erase any illegal material on our site. We need you to provide us with the links that are redirecting you to Filesfetcher.com so we can check it....
Read more
#1114702
Filesfetcher's reply to:

Dear Customer, Please check you inbox/spam folder. We have sent you an email with an attachment where you can find a confirmation of the refund that we have received from our payment operator. Please contact your card provider with this file so they can track down your...
Read more
#1106840
Filesfetcher's reply to:

Resolved

Dear Customer, You had an active account with us since 13-07-2017. You were signed up with the email laurakreicberga666@XXXX.XXX, the same you have used to post this review. For this reason your credit card was charged. Now your account is cancelled and you will not be...
Read more
#1104950
Dear Customer, Please check your inbox. We have sent you an email with a screenshot that confirms the refund. You can contact your Bank with this information for them to track your refund. Could you kindly please mark this post as resolved once you have received your...
Read more
I didn't like
  • Money taken during free trial period
#1096188
Filesfetcher's reply to:

Dear Customer, We have been informed by our financial department that the refund was successfully completed. If by any chance you have changed/canceled the charged card, that could be the reason why you are not seeing your refund on your statement. The money is...
Read more
#1094009
Filesfetcher playing hard to give me back my refund!
Filesfetcher playing hard to give me back my refund!
Dear Customer, We have been informed by our financial department that the refund was successfully completed. If by any chance you have changed/canceled the charged card, that could be the reason why you are not seeing your refund on your statement. The money is...
Read more
I didn't like
  • Money taken during free trial period
#1092843
Filesfetcher's reply to:

Dear Pamela, At first ​​we would like to ask you why didn't you contact our customer support? We are available 24/7 so you can reach us at any time at the website. You can contact us via email, phone or chat. There could be a few reasons why you are unable to log...
Read more
#1089279
Filesfetcher's reply to:

Dear Customer, In order to increase the safety and security of every customer who uses our services, FilesFetcher may post one or multiple verification charges to your credit or debit card, with a variable amount between 0.20 USD and 2.00 USD. This amount will be...
Read more
#1087042

Contact Filesfetcher

Mailing Address:
Prodromou, 75 1st floor, Flat/Office 101 Strovolos
Nicosia, Nicosia 2063
Cyprus
Phone:
(800) 604-4260
More
Filesfetcher's reply to:

Resolved

Dear Antonia, ​ As we've wrote before ​your account is already found and canceled. Also we can see that the refund has already been sent and you will receive the money back within next few business days. ​​ Could you please mark the post at pissedconsumer.com as...
Read more
#1085138